唔讲爱(京晋&洪晋)

“我寻晚遇到洪生。

佢好似爱得我好深。

佢话我好似另一个人。”


“点解你会遇到佢?”阿Jet端过来一杯纯牛奶,加热后的雾气从杯沿里冒出来。


“佢坐系张凳度饮酒,我记得佢从来都唔饮酒嘅。”鬼眼接过杯子放在了桌子上,他倚在沙发里,身上沾着点露水的潮湿,眉头轻轻皱着,有些困惑,“佢嗌我作阿晋。”


“点么?你唔就叫阿晋咯?”吧台上的水沸腾起来,阿Jet给自己冲了杯速溶咖啡,“你话佢爱你,咁我唔系好危险?”


“我冇同佢讲过。我唔系话佢爱我……”鬼眼拿起杯子,看见漂浮在上面的一层奶皮慢慢裂开,犹豫了会就又放下了,“唔该同我冲杯咖啡。”


“话唔定系佢救你个阵时,你一感动就讲嗮俾佢知嘅嘞。你头先话佢爱你,宜家又话佢唔爱你,咁即系点啊?”阿Jet在咖啡里丢了块方糖才坐到鬼眼旁边的沙发扶手上,“你杯咖啡咁难饮,留返俾我咪得咯。”


“佢帮我掩饰避开咗啲检查,我应承咗免费同佢做单嘢,系唔使话俾佢知我个名嘅。”鬼眼伸手想去拿阿Jet手上的咖啡,但是被躲开了,只看到笑得眼弯弯的娃娃脸,“我唔知点同你讲。”


“讲唔清楚么算咯。你成日系澳门唔知嘅,我系香港地捞过,呢位洪生都几有来头,系搞器官交易嘅,只手仲伸到国外添,佢如果想搵人查你,都不过系湿湿碎。”阿Jet抿了口咖啡,收起刚才的嬉笑,马克杯被热水烘得有种干燥的触感。


“佢点解要搵人查我?”鬼眼看着他,眼睛里的困惑已经变成了警惕,“我都唔捞过行嘅。”


“咁佢点解要帮你?认咗咁耐,佢到宜家都冇俾你将单生意倾落来。”


“你嘅意思系话佢有嘢?”


“我唔知。我听讲佢之前个心唔系几好,宜家金盆洗咗手,仲换埋个心。”阿Jet放下了杯子,有一点咖啡溅出来,在象牙白的大理石桌上显得尤为醒目,“佢同你都讲咗啲咩?”



“阿晋,支红酒好好饮,你过来陪我饮返杯啊。”

“你如果着西装、打埋tie一定好型仔。”

“你食唔食烟?可唔可以帮我点支烟?”

“你有冇打过猎?我曾经猎到只狐狸,啲毛色好靓嘅。”

“对唔住,我份人饮多咗就好易话多,唔该嗮,你好似我识嘅另一个人。”



“我谂起佢之前有过一个下属,系个下属帮洪生顶咗罪佢先至可以金盆洗手。个下属就叫作高晋。”阿Jet的右手食指不自觉地敲击着膝盖,“因为之前所有嘢都系过个高晋同洪生处理,洪生自己系冇直接掂过任何嘢,宜家高晋死咗,洪生以后都安乐嗮啦。”


“高晋?我同佢好似咩?”


“话不定佢系心病上咗入个脑。”阿Jet点点自己的太阳穴,“呢度出咗问题。唔好理佢了,你饮咗杯热奶早点瞓啦,眼里面都系啲血丝。”


“话唔定佢爱咗个人系高晋。”鬼眼像是突然想通了什么。


“边个知嗟。使唔使我喂你啊?”阿Jet笑着拿起装牛奶的杯子凑上去。


“躝开!”


the end

评论(6)
热度(37)
  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© sosyna | Powered by LOFTER